Leta i den här bloggen

fredag 2 september 2011

Hästsport!

Något som man ofta möter i hästsporten är skitsnack och missunsamhet. Själv tycker jag att det är såå trist att folks avundsjuka ska speglas så i det de gör och säger.
Nu är ju inte alla så, men många har åsikter om saker som de inte borde bry sig om.

Jag tycker såhär:
Sålänge inte häst eller ryttare tar skada av det som sker så får folk faktiskt göra som de vill, det krävs ganska mycket innan jag lägger mig i vad andra gör med sina hästar. Det man måste komma ihåg är att alla har sitt tänk och det kanske funkar för dem, även om det verkar konstigt för mig. Sen kan man ju alltid fråga varför folk gör som de gör, kanske kan man lära sig något?

Det ÄR okej arr göra olika och jag måste inte gilla allt som andra gör!
Det tycker iaf jag...

Sen är jag såklart medveten om att det finns många som inte snackar skit eller är dumma, men nu handlade det ju inte om dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar