Leta i den här bloggen

söndag 18 september 2011

10 – Mitt bästa hästminne

Har flera fina minnen, kanske en liten lista igen? haha

1. När jag fick min första egna häst, Mulle!! Går ju inte att beskriva...LYCKA!




2: när jag fick köra världens då snabbaste häst: Victory tilly! Obeskrivbart... Hur häftigt som helst, har kört många fina hästar, men Victor liksom...




3. När jag fick rida en häst som senare det året blev Englands bästa 5 åring... Skithäftig häst och kul att få förtroendet!

4. När man har lyckats riktigt bra med nån svår häst. Händer ju att man får kämpa länge med div struliga djur och när man då får ett genombrott är ju lyckan total!




2 kommentarer:

  1. Härliga minnen och jättesöt bild på dig(?) och din första häst :)

    SvaraRadera
  2. ...kläderna på bilden med Mulle kommer jag ihåg! KRAM!!!

    SvaraRadera