Leta i den här bloggen

tisdag 27 september 2011

15 - Tre ställen jag vill åka till och hästaktiviteter jag vill göra där

uff, det här var ju svårt..
En sak jag velat göra i många, många år är att åka till USA och bo på en ranch. Skulle alltså vilja var koboj ett tag! Tycker att det verkar helt fantastiskt!
Dock har det aldrig ens nästan blivit av då det kanske inte är den sortens semester man ptioriterar!
men ändå...Tänk!

En annan sak är att åka till Spaninen och rida spanska hästar! Woohoo säger jag bara!
Finns ju hur många ridresor som helst dit så vem bet? En dag så...

Sen tryter min fantasi lite...
Island? Jo, fast nää... Känns inge lockande! Synd.
Irland, Skotland? jaa..kanske. Tänk att åka och rida shirehästar  i några dagar? Mm...det vore nog nåt!
Kanske det som blir av först liksom? haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar