Leta i den här bloggen

söndag 18 september 2011

6 - En förebild jag har

Jag har flera förebilder innom hästsporten, kan nämna några och varför! (utan speciell ordning)

Kyra Kyrklund: Kyra kommer ju alltid att vara en stor förebild för mig i ridningen. Såg hennes videos om och om igen när jag var yngre och de hjälpte mig verkligen! Hon är ju en klockren tränare.
Såhär minns jag Kyra, på Edinburg.


Jana Wannius: samma här, har lärt mig en massa av honom när jag var yngre. Odiskutabelt en oerhört kompetent herre.

Stig H Johansson: Isakall och lugn, beundar nog mer hans förmåga att hålla sig lugn och inte börja ändra koncept vid motgångar än nåt annat. Visst, en duktig hästtränare, men som sagt, lugnet imponerar!

StigH2.jpg

Ulrika Wällstedt: En ung tjej som nyligen blivit proffstränare i travsport. En enormt duktig tjej som jobbar som ingen annan. Kvalitet är ledordet i all hennes hästhantering. Numera är hon dessutom mamma, bara det är värt all beundran tycker jag! Hon har på kort tid dessutom fått fram en hel del fina hästar...
(www.stallguldstjarna.se)

ja, detta var några förebilder, kan radda upp en massa mer, men det här var de som ploppade upp sådär spontant!




















































































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar