Leta i den här bloggen

lördag 3 september 2011

Hästlista!

Dag 1 - Presentera dig och din hästerfarenhet
Dag 2 - Min första ridskola

Dag 3 – Min största hästrelaterade rädsla
Dag 4 - Hur mitt hästintresse kom till
Dag 5 – Så här ser en bra dag i ett stall ut enligt mig
Dag 6 - En förebild jag har
Dag 7 - Min favoritsak i stallet
Dag 8 - En dag på ridskolan
Dag 9 - En dag som hästskötare i Italien
Dag 10 – Mitt bästa hästminne
Dag 11 - Min tävlingskarriär
Dag 12 - Min bästa hästbild
Dag 13 - Mitt drömstall 
Dag 14 - Ridklubbar jag ridit på
Dag 15 - Tre ställen jag vill åka till och hästaktiviteter jag vill göra där
Dag 16 – Tankar om att jobba med hästar
Dag 17 – Presentera din favoritras och favoritgren
Dag 18 – Något hemskt du varit med om som är hästrelaterat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar