Leta i den här bloggen

lördag 3 september 2011

En bra dag..

Har haft en ganska bra dag. Känner mig lite ensam för jag är gräs-änka över helgen.
Haft en softa dag idag iaf, sov ganska länge, åt lunch med en gammal kollega och vän. Rätt kul att uppdatera lite, det är då man upptäcker att det faktiskt hänt en hel del bara på en månad sådär!
Vi åt lunch och käkade glass, sen träffade jag en annan kompis i parken.

Funderade faktiskt på att dra in till stan, tyvärr  var det bara huvudet som ville, kroppen var inte alls med på noterna utan längatade mer till soffan. Känner mig sådär smårisig som man gör när man håller på att bli förkyld! Blää Försökte kurera mig med Ben & Jerry's, hjälper mot det mesta!
Det här är min favorit just nu!! Gudagott!

 Sov en stund när jag kom hem och nu har jag kurat ihop i soffan med täcke och 2 filmer!
Först ut var Cinderella story-sådär tramsigt mysromantisk!
Nu hårdnar det till med US marshalls...

Imorgon blir det uteritt på Sackhina och efter det ska jag försöka fota lite om jag orkar!!
Finns mycket att göra om man bara tar sig för det! Är ju inte alltid de roligaste sakerna man har att göra, men fota är ju kul iaf!!



Lite bilder på Sackhina...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar