Leta i den här bloggen

söndag 14 augusti 2011

Sommaren -11

Börjar kännas att sommaren lider mot sitt slut! Har haft lite tankar om att jag inte gjort så mycket denna sommar, trots 6 veckors semester...Fast Nu när jag satt och gick igenom bilder inser jag ju hur mycket som jag faktiskt har gjort...

Juni:
Jag gifte mig!! (bara en sån sak)
datumet var 6 juni, det var en såndär fantastisk dag med toppenväder och alla de människorna som man vill ha med!!

Midsommar: Spenderades med gamla goda vänner, riktigt trevligt med allt som hör till.
blev en hel del bad.
Juli: Tillbringade några veckor på landet med höskörd. Slitigt men roligt! Kändes som att komma hem igen (vilket det ju oxå var)


Hemma i Sörmland

Stockholmspållar på sommarbete

Stadspålle!
Under juli månad hade jag och mannen 2 veckors semester tillsammans, första veckan innehöll en sväng på landet, sol och bad och lite trubadur i sommarnatten...
Andra veckan blev bla en tur till Riga med Viking Line, var riktigt trevligt och precis vad vi behövde!

Blev även marknad i malmköping och en tur till Örebro då styvdottern fyllde 20år!
Augusti: En hel del städning då jag varit borta större delen av sommaren...hehe
har börjat nytt jobb på ridskolan så dagarna tillbringas där!

1 kommentar: