Leta i den här bloggen

söndag 14 augusti 2011

Helgen...

Har haft en förhållandevis soft helg (förutom en del smärre fadäser). Har mest bara slappat faktiskt!
Igår var vi på Brunnsvikens trädgård och fikade, mysigt... På kvällen var vi hos vänner och grillade, det var sådär riktigt gott! Jag är ingen fantast av kött och särskilt inte rött kött, så till min lycka var det lax som skulle grillas! LYCKA! haha  En spännade jordgubbssallad fick vi till och en blandning av vanlig potatis och sötpotatis! Lite ovanligare grillmat men ack så gott!

Igår var jag i stallet en sväng och kollade på lite träningar, meningen var att jag skulle fixa nån bra inställning på kameran..haha, jag är så sjukt dålig på att utnyttja  min kameras potential, kör allt som oftast på auto och är helt nöjd med det. Ibland skulle man ju dock vilja kunna leka lite med inställningar, men men, bara att ta tag i det och lära sig!

Vanlig autoinställning...


Imorgon ska jag upp tidigt, eller iaf förhållandevis tidigt om man tänker på att jag börjat jobba vid 8.30 i flera år nu. Nu börjar man plötsligt 07... Men det ska nog gå bra, ska bli skönt att jobba lite i stallet coh bara köra på igen liksom! Kan verkligen uppskatta att stå och mocka på morgonen och få vara ifred tills man vaknat till liv! 
Jag ska ju även jobba kvällar, så kommer att få vara ledig på dagarna en stund, tror att det kommer att bli schyst! Vi får se...

Nu ska jag lägga mig i soffan och slappa lite...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar