Leta i den här bloggen

måndag 22 augusti 2011

en helt vanlig måndag!

Helt vanlig dag, jobbat lite, städat lite, ätit lite, ja ni fattar!! haha

Har varit lite irriterad några dagar nu när jag läst andras bloggar, varför?
Tja utan att hänga ut nån så kan jag väl sammanfatta det med att det som jag ogillat är när folk är orättvisa mot andra. Är kanske extra lätt att vara det när man sitter bakom en dator? jag menar, visst om man har en stor blogg vet alla vem man äe, men hur stor chans (risk) är det egentligen att man ska träffa nån av de som läser bloggen?

Sen stör jag mig på människor som inte är ett dugg ödmjuka! Den där jag vet allt stilen är ingen höjdare! Sen får man faktiskt tänka till p¨å hur man uttrycker sig, iaf om man inte är beredd att ta kritiken för det!
Usch, förstår inte att kjag orkar hetsa upp mig, men ibland gör man ju det...

Jaja, får ägna mig åt de bloggar som är läsvärda och bra!

Har haft tråkigt och då lekar man med nån bild...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar