Leta i den här bloggen

måndag 30 juli 2012

odiciplinerad

Semester-ensam hemma= Inte många knop!
Måste jag göra nåt så gör jag ju det, annars lallar jag bara runt som en zombie, lite trist men sån e jag!
Har iaf fixat lite i sovrummet vilket behövdes, tänkte skriva ut bilder men se så företagsam var man ju inte! HA!!
Semestern börja sakta ta slut och det känns väl okej... Har lite roligt kvar att göra så...
Har ju faktiskt haft en bra semester trots bajsväderoch dyster vääntan på bättre tider eller nåt, haha!
Har dock inte fotat så flitigt som jag brukar vilket är lite beigt, men har inte orkar släpa på kameran.
Några bilder från Östermalma Wildlife park kan jag bjucka på iaf...
Nöffe gris i skogen

Blåklocka

Galet fin skog


Annika vore ju inte Annika utan blommor!!


Älgen Holger



Fasanhane

Dovhjorts kid

Illrarna Görhan och Görhon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar