Leta i den här bloggen

fredag 20 juli 2012

Bloggar jag läser

Dessa bloggar läsre jag! En del dagligen och en del bara ibland!

*Dressyrmupparna.se
Varför:  har hängt med dem från början, de har fina hästar och vem gillar inte det?
*/aangelicaeriksson.blogg.se
Varför: Annie är en fd kollega som är kul att följa!
*/nellieberntsson.se
Varför: ja, tjejen är 12 år och borde ju va totalt ointressant för mig. Men dels har hon ju fina hästar och dels håller  man sig lite uppdaterad!
* stalltjej.se
Varför: Är ju en av de få bloggarna som driva av någon (ok de är två, men ändå) som faktiskt är i  min ålder.
*Ponnysanning.se
Varför: Nyfikenhet, för mkt fritid?
* Linnolsson.se
Varför: Igen en tjej som borde va helt ointressant men ändå inte är det! Gillar hennes ponny!
* Ponilovers.blogg.se
Varför: Följer eg inte bloggen utan ponnyn Brave Heart!
*Fokis.se
Varför: Den enda ohästiga blogg jag läser! Hon e ju så gullig och lägger ut fina bilder!
*Darios.se
Varför: Har inte bestämt mig om denna än... Fina hästar, duktig tjej, men ganska negativ blog emellanåt!
*isabellanilsson.devote.se
Varför: Fina djur, duktig tjej med skinn på näsan!
*Gennes.se
Varför: Tja, kul med hästar! Typ... Gillar tjejen oxå!
* stockholmsjenna.se
Varför: Har följt henne lite till och från sen hon började blogga pga att hon hade sin häst i samma stall som jag var i då hon köpte hästen. Är väl inte sådär superhooked!
*dressyrkillen.se
Varför: Seriös kille som skriver bra. Kul att följa

Detta är i princip de bloggar jag kollar. Som sagt en del dagligen och en del nån gång per halvår. Olika efter intresse!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar