Leta i den här bloggen

torsdag 19 juli 2012

Det går bra nu...

Jaha, bloggandet går sådär kalasbra såhär på sommaren! Hehe. Har eg massor att skriva, men får aldrig till det när jag har tid och lust! Typiskt!
Är iaf inne på tredje semesterveckan nu och har enl mig själv inte gjort ett skit, fast det har jag ju...
Har ju hunnit med en hel del...


Parken Zoo, Gripsholm och Mariefred, Östermalma Wildlife park, Tallin, Gnesta och några besök på Skeppsta glashytta! (läs hallonbiskvier, glashytta låter bara mer kulturellt)

Har ju 300 bilder på telefonen, så lägger upp ett separat inlägg med bilder.
Har badat en hel del oxå, Sörmland bjuder på en hel del schysta sjöar. Juste åkt båt har vi gjort oxå, DEls lilla snurran som går i typ 4 knop. Drog iväg över Nyckelsjön som e typ 5 km lång, när vi var som längst bort hostade den till och gick långasammare, sen snabbare.... Hrm... Tillslut hostade den till för sista gången och dog, jahapp, kul att ro? sådär tyckte jag, men rodde snällt en bit. Sen fick Mogge igång den igen ty 10 ggr... Host host! En halvtimme senare var vi iaf hemma och krockade bara nästan med taggtråden som bonden satt ut i vattnet.
Andra gången var med kompisars motorbåt (/ett par storlekar större)Förväntningarna var höga, nu jävlar skulle det åkas, båten lastas och vi hinner precis inte åka när spöregnet är ett faktum, nåja, en fika senare så bär det av. Regnet har lugnat sig, men är fortf ett faktum. Nåja, det är kul att åka båt, i regn och åska, jadå!
Tredje gången-samma båt utan regn! Fantastiskt!!
Fjärde gången stor båt-liten sjö sanslöst roligt med gummiring! (tyckte aif vissa, skulle aldrig sätta mig i en sån, jag)
Det var båtsommaren såhär långt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar