Leta i den här bloggen

tisdag 22 maj 2012

Murphys lag?

Idag har det verkligen kännts som om Murphys lag har drabbat mig! Sov typ 0 timmar inatt pga magont, tog tillslut en citodon och somnade, men tyvärr betyder det att jag vaknade och mådde sjukt illa! Vidare har jag haft ont i magen hela dan och känns som en släng av urinvägsinfektion... Sen var iaf förmiddagen rätt pissig på jobbet...
Hästen är haaalt fortfarande. Ja, det rullar på med sugiga saker!
Efter en dusch och en middagslur kändes livet iaf bättre så eftermiddagen blev helt okej!

Pratade med veterinären om hästens lilla hov och han tyckte att vi skulle vara lugna då vi ju uteskutit all allvarligt. Skönt det! Känns helt okej att avakta bara man vet att man inte gör helt fel liksom. Nu är det ju så att min magkänsla har stämt hela tiden nu med detta så jag kan nog lite på den, men man vill ju vara säker!
Blandade Tottebilder!

Imorgon tänker jag att det ska bli en bättre dag, redan från början... Siktar på att kunna sova ordentligt inatt, oh yes! Ger lite bättre förutsättningar typ!

Lite negativ dag, men det braiga är ju att det blev mkt bättre, hade en soft kväll med intag i stallet och lite middag med Mogge! Sweet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar