Leta i den här bloggen

torsdag 17 maj 2012

Ledig dag!

Idag är jag ledig och dagens börjades ganska självklart (iaf när det gäller mig) med en sovmorgon deluxe! Haha, kan nästan inte skriva hur länge jag sov.
Åt en sån där schyst frulle som man kan göra när man har all tid i världen, mackor med massa olika pålägg och skitgod yoghurt. Sen myste vi lite och kollade på en film. Tillslut masade vi oss upp och åkte till stallet. Där käkade vi korv med några av de andra som har häst där, skitmysigt. Hästarna fick beta gräs och Totte reds även en sväng. Känns som han behöver lite sjukgymnastik nu. Skrittar honom bara ännu, men böjer igenom mkt, lösgörande. Känns som han är i princip helt ok nu!! Yaay!!
Innan hältan

Innan hältan
Idag var sista dagen som han slulle ha medicin, men det finns typ en dos kvar i flaskan, så jag tänkte ge honom den också!
Skrittade ner till sjön idag en kortis barbacka.  Luktar så fantastiskt gott nu när det blommar ute och allt börjar bli grönt! Älskart!

När vi kom hem igen letade vi efter en nyckel som har försvunnit, faan, får panik på sånt! Vet ju att det kostar multum om man har tappat bort den på riktigt! Nu råkar det vara en nyckel som vi dessutom skulle behöva just nu, irriternade!

Haha, fick höra ett "rykte" härom dagen: att jag kollar på andras Facebooks!! haha VA?? Trodde det var hela poängen med FB? Iaf om man är vänner... Ja, jag erkänner, jag loggar in på min Facebook och ser då vad mina vänner skriver!! Surprice va?  Liksom skickar man en vänförfrågan får man väl liksom räkna med att den andre kan se vad man skrivit?!
Haha folk är roliga...

Annars är jag nöjd som fan med mig själv för dagen, känns som saker jag gjort (och som vissa inte gillat) börjar ge positiv utdelning! Skönt att känna att man ändå hade rätt, precis som man anade!





Man kan aldrig gissa att jag gillar blommor va? haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar