Leta i den här bloggen

måndag 14 maj 2012

hade ju lovat skärpning så...

Har haft en ganska märklig helg. Inte sådär senastionellt märklig men konstig...
I fredags var jag på 70 års fest som eg var 30 + 40 års fest. Man är ju inte den där fantastiska party prinsessan som man var när man var yngre så efter 2 cider så var mitt festande över! haha

Lördagmorgon var det fest hos Totte dvs morgonfodring. Yay! när man är trött och sliten så tar ju allt hundra år längre vilket det oxå gjorde i lördags. Spöregn och alla täcken ska ju då på...

Men men, åkte hem och la mig i sängen, skulle bara vila lite men blev väckt vid ca 13 av att chefen ringer och undrar om nått träns! Trött tjej, haha

Lördagkväll var vi på bio, såg Avengers var faktiskt otippat bra. Blev en liten middag oxå på texas Longhorn. Gott!

På söndaqgen åkte jag till  gamla stan och åt glass i solen, fick i mig en sån där mega glass med 4 kulor och kokosboll!

På kvällen åkte vi till Cora Stoop (eller var det Stora coop?) som visade sig vara Willys iaf och handlade grill mat. Plille red på sin häst och jag åt majs för hästen ville inte ha! Hästen börjar se klart mkt fräschare nu iaf, skönt!
Tog in hästarna och åkte sen hem och däckade! helt död av nån anledning. Kan vara att jag städade så hårt på sönmorgon, strök t o m gardiner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar