Leta i den här bloggen

söndag 20 oktober 2013

Livet...

...rullar på. Igår var Malou här och hälsade på, vi jobbade tillsammans i järfälla. Sjukt kul att träffa folk! Saknar en hel del folk från Järfälla och Säby, andra är man mest glad att slippa, hehe! Visade lilla huset och träffade hästarna, Malou känner ju Peter pan väl eftersom hon jobbat på ridskolan i många år! Käkade lite i Gnesta och sen åkte hon hem.
Vi drog vidare till Järfälla och frostade av frysen och hämtade post. Tyvärr var det en ganska misslyckad expedition då vi även skulle ha hämtat vinterhjulen men det sket sig av olika anledningar...
Fotade även hela lägenheten då jag och förvaltaren inte är ense, suuuck!!

Med lilla huset går det nog framåt tror vi, enligt ryktet ska de börja med vattnet imorgon kl 07, så jag lär ju se om planen håller när jag åket till hästarna! Håller tummarna!!!!
Vore så sjukt najs att kunna flytta in, känner att jag är lite för gammal för att inte ha nånstans att bo, mår lite halvkasst över det faktiskt. Annars är det bara bra, min förkylning är hanterbar och Totte verkar friskat på sig helt nu! Yaaay!

Har ägnat större delan av kvällen åt att försöka få fram nåt internet, tji fick jag! Helt omöjligt med de medel jag har, så nu surfar jag på datan via telefonen, vilket betyder att telefonens nät snart e slut! OH JOY!!  Har sina för och nackdelar på landet, dock väger ju fördelarna upp tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar