Leta i den här bloggen

torsdag 10 oktober 2013

Internet...

...känns vissa dagar för bedrövligt! Missförstå mig rätt, jag tycker internet är toppen men det är ju inte bara roliga, bra, snälla och framförallt Sanna saker som sprids där!
Läser lite kända bloggar och klimatet där e inte alltid kul! Lika Flashback, har ni kollat där? Fyy..
När jag var barn så busringde man, haha man ringde till nån som tex hette Lööv och bodde på Storvägen:
-Är det Lööv på Storvägen?
-Jaa?
-Ut och kratta då!!!
Så kunde det låta... Töntigt? Ja! Roligt? Ja, man tyckte ju det! 
Kanske är det nåt sånt unga håller på med idag fast på nätet då? 
Vete 17?
Annars då? Ja, jag e fortfarande helt död, snorar och sover illa. Känns ju inte så aproligt att tjata om det så jag låter bli!
Mogge jobbar på med lilla huset så det går framåt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar