Leta i den här bloggen

måndag 18 juni 2012

Kaosvecka?

Denna vecka började i kaos, men nu känns det som det har stabiliserat sig lite!
Sov typ inget inatt, hade kurs hela dan och fick sen mens så jag spydde, tog värktabletter (som jag nästan spydde av, när ska man lära sig), sov en stund och sen föll allt magiskt på plats!
Åkte ut till hästen och mös lite med en kvällsprommis!

Är inne i en period då jag hetsar upp  och oroar mig för småsaker (eller eg inte småsaker, men inga katastrofer) vilket gör att det blir kaos i huvudet nån vända varje dag. Tror att det blir toppen med semester snart, att åka ut på landet är ju aldrig fel!
Så här såg det ut på semestern förra året:

Helt otippat fotade jag blommor...

...och hästar!!




Ååh, längtar verligen efter den där varma sommarkänslan. Mysiga ljumna kvällar, jordgubbar och bad! Jag älskar verkligen att bada, tycker att det är sjukt skönt och roligt så jag längtar efter att det ska bli aningens varmare så man kan plurra lite mer. Tyvärr är jag ju rädd för vatten (iaf i sjöar) så det blir lite motsägelsefullt, men vet jag bara var jag badar så går det bra! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar