Leta i den här bloggen

tisdag 3 januari 2012

Trötter och Prosit

Idag känner jag mig som valda delar av De 7 Dvärgarna... Närmare bestämt Trötter och Prosit! Haha, snörvlar och nyser stup i kvarten!
Inatt vaknade jag säkert 10 gånger av div saker, bla drömde jag att jag var jättesen till jobbet och vaknade i panik. (som att de inte skulle ha ringt om jag inte kom, daah)
När jag skulle mocka imorse blev grepen (som ju är i plast) tyngre och tyyngre och tyyyngre... Kändes som jag var av på mitten ungefär.
Känns en aning bätter nu efter ett varmt bad och en stund i soffan.
Har fått en del gjort idag också, såna där småsaker som gnager en när man inte får dem gjorda! Nu känner jag mig ikapp och på G, ska bara döda den här förkylningen så ska ni få se på fan! Haha
Avslutar med lite förkylningsdödarbilder! (jor det är ett ord så det så!!)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar