Leta i den här bloggen

måndag 2 januari 2012

Året 2011

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Ja, gjorde jag det? ja jag lärde mig dansa och gifte mig! DET var ganska nytt... haha


Har du några nyårslöften?
- ja , ett


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?- ja en kollega fick en son. Annars kommer jag inte på fler. 2010 var större som barnår


Vilka länder besökte du?
- Lettland (otippat? ja)


Vad önskar du att du gjort mindre?- Slarvat


Bästa minnet från 2011?- Bröllop, måste bli det!!


Bästa köpet?
- Min brudbukett!!



Vad spenderade du mest pengar på?
-Med risk för att bli tjatig...hehe kan det ha varit bröllopet??


Gjorde någonting dig riktigt glad?

- Kan ju nästan inte svara...hahahahahahaha men ja, jag blev glad för flera saker!


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

- Gladare.


Favoritprogram på TV?
- Greys Anatomy (alltid nr ett) The mentalist (Har ni sett killen??? HOT!!) Downton Abbey (engelsk aristokrati när den är som bäst)



Är det något du sakna 2011 som du vill ha år 2012?- Ja att bo på landet


Vad ser du mest framemot med år 2012?- Att få till lite småändringar som kommer att göra vårt liv bättre och roligare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar