Leta i den här bloggen

måndag 3 oktober 2011

En måndag som alla andra?

Har fått såå mycket gjort idag, hade en stor hög med jobb (både bokstavligen och bildligen) och allt är klart! Wooohooo
Mockat till alla hästar, torvat till nästan alla , och det är fan bra gjort, fixat lite annat och sentagit tag i hela högen som samlat sig på mitt skrivbord över helgen! Känns bra nu!
har haft en riktigt bra helg, i gredags var det hemmamys, i lördags var vi på utflykt med mormor och fikade. Vi (jag o mormor) gick typ 5 km, duktiga! På kvällen var det fest och karaoke, jag hade faktiskt riktigt kul trots att jag var så otaggad innan. Söndag hade jag en riktigt schyst uteritt med 2 tjejer och Sackhina! Sackhina e drottning! Sååå fin.
På kvällen blev det en kinabuffé, helt okej...
nu sitter jag hemma och myser lite, Mogge är hos en kompis och leker...haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar