Leta i den här bloggen

fredag 2 december 2011

Veckan?

...Har varit minst sagt intressant.
Började, ja hur började den eg? Minns knappt måndagen? Tror vi mockade iaf, ja det gjorde vi nog helt säkert...haha, skojjar bara!
Tisdagen red jag, hoppning stod på schemat. Yahoo, kan konstatera att jag suger på att hoppa! Suck, det var ju fan bara ett par år sen jag faktiskt kunde hoppa 1.20 banor, vad hände sen liksom?
Onsdag var säkert en bra dag? Joo,juste nu minns jag måndag!! var heelt död efter en söndag på Globen! Kom hem mitt i natten! I-landsproblem? Jepp, deluxe!
Onsdag iaf? Hände nog inget utöver det vanliga? Joo, fan en kul grej, men den kan jag inte skriva! Bajs, vad tråkig jag e!! Hahaha...(trött!!)
Torsdag, mm...klart spännade dag, onödigt spännande när maken ringer och berättar att lägenheten 2 våningar under är övertänd!! Inte vad man vill höra direkt...PANIIIK!! Jaja, var ingen fara med min lägenhet iaf, fast det kuktar babian i tappuppgången ännu...
Fredag... Det är ju idag! Idag var det blondinernas julafton...
Börjar direkt med att vi släpper ut hästar. Efter att tag frågar jag min kollega om hon satt för staketet där hästarna springer lösa? Neej... Shit, båda skuttar som gaseller fram till dörren och ser 7 glada hästar skena runt gården!! FUCK liksom... Jaja, det gick ju bra iaf.... Sen fortsatte dagen på samma vis, typ!
Blev kvar sent på jobbet, men är ganska nöjd för jag fick en del saker gjorda iaf! (Tack, Annie!)
Hann leka lite under dagen oxå...
Ponnylek

Russ-love!!
Nu ska jag hoppa i lopplådan, för jag pallar eg inte att vara uppe såhär sent! Min hjärna tas över av onda sov-andar som säger konstiga saker till mig! (neej, inte röster alltså) Gillar inte att vara trött, ensam hemma och lite melankolisk...ingen bra kombo för mig!
Har dock ett stort glädjeämne och det är morgondagens sovmorgon!! SCORE!!
Tack och gonatt!"!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar