Leta i den här bloggen

onsdag 13 november 2013

Halloj!
Livet på landet rullar på. Man upptäcker ju helt nya utmaningar som man aldrig ens tänkte på fanns. Tex ved, vadå ved? det köper man väl bara nånstans? Dyrt? Nää? JO!!! Dyrt och krånligt att hitta torr och inte för dyr ved, vart ska man förvara skiten osv...
Visst är det mysigt att slippa trappuppgången osv men det är lite realitycheck...
En katt har vi skaffat, eller skaffat och skaffat, vi har lånat/tagit henne från mamma. Passar bra att ha en katt i ett torp tycker jag. Det tycker föresten hon också.
Vi börjar komma iordning ganska bra nu iaf, ormen har flyttat in och mina krukväxter har också de anlänt, problemet är ju att jag inte har plats för dem tycker jag... jaja time will tell!
Men hästarna är det bra där är ordningen total iaf. Alla mår bra och är kanske aningens runda om maggen! Hrm host host, kan väl inte va mitt fel?
Japp så är det, nu är det väl snart dags att julpynta? Yaay!!!
See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar