Leta i den här bloggen

söndag 22 september 2013

Vad hände egentligen?

Ja, det undrar jag med!! Haha, på en månads tid har jag hunnit säga upp mig och hästen, skaffa en häst till, få ett nytt jobb, säga upp och tömma lägenheten och flytta mig och hästar till Gnesta. Nu är det inte i själva Gnesta vi är utan utanför på landsbygden, eller alltså Gnesta i sig är ju landsbygd så detta är väl riktiga bonde-land!! 
Just nu bor vi som sagt hos mamma men snart har vi ett torp/stuga/hus som vi ska hyra av en gammal kompis till mig och hennes man, de är verkligen super gulliga så det känns toppen!
Det vi väntar på är att vattnet ska dras om till huset då det gått sönder i nån koppling för nåt år sen! 
När det är klart så är det bara lite småfix innan det blir bra att bo i!! Ska bli sjukt kul att slippa grannar som kissar i trappen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar