Leta i den här bloggen

lördag 6 oktober 2012

Sensationer...

....verkar ju vara det man ska lägga energi på? Gärna nån ful passning till nån annan sådär lite by the way!
Jag är väl för gammal eller nåt, men vad hände med ansvar och konsekvenser? Är man hästtjej har man ju sen barnsben fått lära sig om ansvar? Sen kan ju alla faila nån gång, det är ju helt ok och inte alls vad jag syftar på!!
Okej, jag stoppar pressarna där just pga det jag skrivit över, hade skrivit ett långt inlägg men tog bort texten när jag läste igenom det! Då hade jag ändå varken pekat ut eller namngett enskild person eller använt fula ord. Det blev för negativt och vem vill vara negativ? Inte jag iaf! ( även om det blir så ändå ibland)
Nä people, make love not war!!
Vi får alla roligare tillsammans om vi är snälla och positivt inställda till det vi är och gör! Så det så!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar