Leta i den här bloggen

torsdag 20 september 2012

Kvällsrutiner och sånt hos familjen spindel!!

Varje kväll innan man går och lägger sig måste man först natta spindlarna och ormen. Det genom att släcka deras alla olika belysningar och kanske, om man är snäll, ge dem en smarrig marre!! (mask) ormen vill ju dock ha en murre ( mus)! Dessa djur sköter jag glatt (??) om när min man är hemifrån!! Haha, vad gör man inte för kärleken?
Får ganska ofta frågan om hur puckad jag är som " tillåter" alla dessa djur( nåja 6 st) i mitt ( ja, älskling, vårt) hem! Sanningen är väl att de stör mig inte! De bor i sina terrarier och sköter sitt, jag bor i sängen och sköter mitt! Faktiskt!
Hade aldrig valt dem själv men nu är de här och lets face it, mitt djur kostar mer är 3000 spindlar i månaden!! Haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar